Fritidsdagen

Op

Fritidsdagen

Hvert år sidst på året indbyder Folkeoplysningsudvalget i Nordborg kommune alle foreninger, der tilbyder fritidsaktiviteter i kommunen, til at indstille en leder, træner, lærer eller lignende indenfor folkeoplysningsområdet til at modtage en officiel anerkendelse for sit arbejde. Anerkendelse bliver normalt givet ved en sammenkomst på Nordborg Rådhus.

Det er ofte ualmindeligt svært at udpege en enkelt person til at modtage en sådan anerkendelse. Der er mange, som fortjener det. Der er mange, som år efter år laver en stor indsats i klubben eller for klubbens medlemmer og fortjener tak herfor. Bestyrelsen i Nord-Als Minigolf Klub har dog alligevel fundet, at en række personer har udført en sådan indsats, som har gjort, at de blev indstillet til en officiel anerkendelse. Listen over personer ses herunder.

Startside | Op | Vagtplan | Turneringsregler | Flytning af anlæg | Fritidsdagen

2013 © Nordals Minigolf Klub

Layout, artikler og fotos på Nord-Als Minigolf Klubs hjemmeside må ikke benyttes i annoncer eller anden
 kommerciel sammenhæng uden klubbens skriftlige accept. Citater med tydelig kildeangivelse accepteres.
Nord-Als Minigolf Klub påtager sig intet ansvar for eventuelle trykfejl.

Send e-mail til Webmaster med spørgsmål eller kommentarer om dette Websted
Dette Websted blev sidst opdateret 17. marts 2013